Projekt tartalmának bemutatása

A projektünk egy olyan integrált feladatkezelő és CRM rendszer kifejlesztése és beüzemelése, amely számos céges nyilvántartás és élő munka kiváltását szolgálja. Részlegesen automatizálttá és hatékonyabbá teszi cégünk ügyfél-kommunikációját. Korszerűsíti a szerződéses és egyéb nyilvántartási folyamatainkat. Egy olyan workflow szoftver rendszer amely eredményeként növeli cégünk hatékonyságát, valamint a bevallások beadásának menedzselésével és az ahhoz szükséges anyagok leadásának menedzselésével támogatja az adóhivatal felé folytatott kommunikációt, így társadalmi és adómorál oldaláról segíti partnereink szabályos működését. 

Projektinformációk

2020-1.1.1-KKV-START-2020-00246
A cég teljes szervezetében hálózatos formában működő Task Management és CRM rendszer

  • Kedvezményezett neve: H.Balance Prémium Kft.
  • Projekt elszámolható összköltsége: 20 395 000 Ft
  • Vissza nem térítendő támogatás összege: 12 237 000 Ft
  • Támogatás mértéke: 60%
  • Projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.12.31.
  • Megvalósítási helyszín: 1136 Budapest, Pannónia utca 30